۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
۱۸۶ میلیارد تومان به حساب طرح اقدام ملی مسکن در کردستان واریز شد
مدیرکل راه و شهرسازی کردستان:

۱۸۶ میلیارد تومان به حساب طرح اقدام ملی مسکن در کردستان واریز شد

کردستان- مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: تاکنون 4 هزار و ۶۳۰ نفر در استان در طرح اقدام ملی مسکن ۱۸۶ میلیارد تومان را به حساب بانکی خود واریز کردند.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدصدیق ثابتی قبل از ظهر پنجشنبه در نشست عملیات اجرایی طرح اقدام ملی تولید مسکن  که همزمان با سراسر کشور به صورت ویدیو کنفرانس با حضور رییس جمهور در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، اظهار داشت: ٢ هزار و ١۵١ واحد طرح اقدام ملی در این استان احداث خواهد شد.

وی اضافه کرد: یک هزار و ۱۰ واحد این طرح در شش شهر زیر یکصد هزار نفر جمعیت و یک هزار و ۱۴۱ واحد هم در شهرهای بالای یکصد هزار نفر جمعیت استان احداث می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به اینکه مسئولیت ساخت این واحدها در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر برعهده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) است، افزود: در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر هم احداث این واحدها بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

ثابتی با اعلام اینکه ۲۲ هزار و ۵۰۰ نفر در این استان  در طرح اقدام ملی ثبت نام کردند، گفت: تاکنون پنج هزار و ۷۳۲ نفر هم  افتتاح حساب داشتند که از این تعداد چهار هزار و ۶۳۰ نفر در مجموع ۱۸۶ میلیارد تومان واریز وجه داشتند.

بعد از این جلسه کلنگ زنی احداث این واحدها در شهرک بهاران سنندج آغاز و قرارداد پنج متقاضی هم مبادله شد.

کد خبر: ۴۹٬۲۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha