۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
۳۰ درصد مشترکین برق زنجان کم مصرف هستند
مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان:

۳۰ درصد مشترکین برق زنجان کم مصرف هستند

زنجان- علیزاده، مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان، گفت: از فردا یک آبان ماه سالجاری کل قبض برق مشترکین کم مصرف در استان زنجان رایگان می شود و تعداد مشترکین کم مصرف برق استان تنها  ۳۰ درصد است. 

علیرضا علیزاده در گفتگو با خبرنگار بازار، در خصوص آغاز طرح« برق امید»  در استان زنجان، گفت: هدف اصلی طرف برق امید، اصلاح الگوی مصرف است. 

وی  با بیان اینکه یکی از این بخش هایی که باید به سمت اصلاح حرکت کند، بخش خانگی است،اظهار کرد: هر اصلاحی در مصرف آب و برق از واحد خانواده می تواند موجب تاثیر سایر بخش ها از این اصلاح شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان، گفت: این شرکت مذاکرات لازم را با مسئولین استانی  و خبرنگاران به منظور معرفی طرح یاد شده برگزار کرده و در جهت ارائه تسهیلات به مشترکین پر مصرف به منظور خرید تجهیزات با راندمان بالا و نصب پنل های خورشیدی جلسات متعددی را با نمایندگان بانک های عامل ترتیب داده است.

علیزاده تاکید کرد: طرح «برق امید»  از اول آبان ماه با هدف اصلاح الگوی مصرف مشترکان خانگی در استان اجرا می شود. 

وی افزود: طرح برق امید در کنار دیگر طرح های تشویقی توسط وزارت نیرو و برای رعایت الگوی مصرف و تغییر نگرش مصرف کنندگان برق اجرا خواهد شد. 

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان، تصریح کرد: استان زنجان ۳۴۳ هزار مشترک خانگی دارد که از این تعداد حدود ۱۱۰ هزار مشترک کم مصرف در مناطق شهری و روستایی هستند. 

علیزاده یاد آورشد: از فردا یک  آبان ماه سالجاری کل قبض برق مشترکین کم مصرف در استان زنجان رایگان می شود و تعداد مشترکین کم مصرف برق استان تنها  ۳۰ درصد است. 

کد خبر: ۴۹٬۱۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha