۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
بررسی زنجیره تولید و توزیع کالا در نشست غیرعلنی مجلس
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس مطرح کرد

بررسی زنجیره تولید و توزیع کالا در نشست غیرعلنی مجلس

فرهنگی، سخنگوی هیأت رئیسه مجلس با اشاره به حضور وزیر صمت در نشست غیرعلنی گفت: مسائل حوزه زنجیره تولید و توزیع کالا در نشست غیرعلنی بررسی و بر ساماندهی آن تأکید شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدحسین فرهنگی در حاشیه نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۳۰مهرماه (مجلس شورای اسلامی در توضیح جلسه غیرعلنی صبح امروز گفت: این جلسه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد و نمایندگان بر ساماندهی زنجیره تولید و توزیع کالا تأکید کردند.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس افزود: در روزهای اخیر مجلس شورای اسلامی جلسات بسیار خوبی در سطح وزرای اقتصادی با روسای کمیسیون‌ها داشته که این جلسات آثار مثبتی در بازار ارز داشته است.

وی ادامه داد: جلسه غیرعلنی امروز بیشتر بر مأموریت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت متمرکز بود و در این جلسه معایب شبکه تولید و توزیع کالا و رفع آنها مطرح شد. مشکلاتی که در زمینه ارز ۴۲۰۰ تومانی و گرانی نهادهای کشاورزی به وجود آمده نیز به دلیل همین معایب است که ما باید مرتفع کنیم تا دیگر شاهد این مشکلات نباشیم.

فرهنگی اظهار کرد: رفع معایب مذکور نیازمند اتخاذ تدابیری در شبکه توزیع و تولید کالا است تا نظارت پذیری افزایش یابد؛ بر همین اساس گفته شد در صورت تخلف با خاطیان برخورد جدی صورت گیرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدم یادآور شد: مجلس تاکنون جلسات متعددی در مورد مشکلات حوزه فولاد داشته و گزارشی نیز در این زمینه تهیه کرده که به احتمال در جلسه هفته آینده صحن علنی قرائت خواهد شد. ما برای حل مشکلات در بخش فولاد نیازمند قانونگذاری هستیم، وزارت صمت نیز امروز اعلام کرد که با مجلس در این زمینه همکاری خواهد کرد.

کد خبر: ۴۹٬۰۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha