۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
۷۰۴ میلیارد ریال تسهیلات تولید و اشتغال در هرمزگان پرداخت شد
سرپرست معاونت امور صنایع سازمان صمت هرمزگان:

۷۰۴ میلیارد ریال تسهیلات تولید و اشتغال در هرمزگان پرداخت شد

هرمزگان- سرپرست معاونت امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: تاکنون ۷۰۴ میلیارد ریال از محل تسهیلات حمایت از تولید و اشتغال بند الف تبصره ۱۸ به واحدهای صنفی و صنعتی پرداخت شده است.

 ابراهیم سعدینی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به لوزم همکاری بیشترسیستم بانکی در زمینه پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸  اظهار کرد: روند پرداخت تسهیلات به نسبت ماههای گذشته مناسبتر شده اما هنوز مطلوب نیست و رقم پرداختی نسبت به مبالغ معرفی شده و وضعیت استان بایستی رشد بیشتری داشته باشد.

وی گفت: با توجه به اینکه برخی بانک ها عملکرد مطلوبی در پرداخت این تسهیلات ندارند لذا بازنگری در فرآیندهای بانکی و پرهیز از بروکراسی های زاید باید در دستور کار قرار گیرد.

سعدینی با تاکید بر اینکه یکی از راهکارهای رونق تولید و ایجاد شغل پرداخت تسهیلات بانکی است، افزود: کمک به راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی علاوه بر افزایش اشتغال زمینه های کاهش مسائل اجتماعی را نیز فراهم می سازد.

سرپرست معاونت امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: در راستای قراردادهای عاملیت با بانک‏‌های صنعت و معدن، پست بانک، آینده، توسعه تعاون، بانک‌ ملی، تجارت و سپه که قرارداد با آنها منعقدشده این تسهیلات، تا پایان سال جاری قابل پیگیری و پرداخت خواهدبود.

کد خبر: ۴۸٬۹۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha