۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷
ب ام و ایکس ۸ با ۷۵۰ اسب بخار قدرت به خیابان‌های می‌آید

ب ام و ایکس ۸ با ۷۵۰ اسب بخار قدرت به خیابان‌های می‌آید

به تازگی تصاویر جاسوسی از ب ام و ایکس ۸ منتشر شده است، شنیده‌ها حکایت از این موضوع دارد که ایکس ۸ مجهز به سیستم ایکس درایو و البته پلاگین هیبرید خواهد بود.

بازار؛ گروه خودرو: به تازگی تصاویر جاسوسی از ب ام و ایکس ۸ منتشر شده است. اس یو وی سایز بزرگی که با یک پیشرانه هشت سیلندر با آرایش وی شکل مجهز شده به توربوشارژر در کنار یک موتورالکتریکی ۲۰۰ اسب بخاری، قدرتی معادل ۷۵۰ اسب بخار را در اختیار راننده قرار خواهد داد.
این خودروساز باواریایی در گذشته نه چندان دور با عرضه ایکس ۵ به بازار، اس یو وی لوکس را معرفی و سبب افزایش درخواست برای این کلاس از خودرو شد. از ایکس یک تا ایکس ۷ تقریبا می‌توان گفت دانش فنی و بهبود ضعف‌ها در نسل‌های قبل، ایکس ۸ را به عنوان یک اس یو وی با عملکرد بالا به بازار عرضه خواهند کرد.
هرچند که در این نسل ژن‌های سری ام نیز به چشم می‌آید، ب ام و با این محصول رقبا را به چالش دعوت خواهد کرد.
شنیده‌ها حکایت از این موضوع دارد که ایکس ۸ مجهز به سیستم ایکس درایو و البته پلاگین هیبرید خواهد بود. موتور الکتریکی نیز در چرخ‌های جلو نصب است. هرچند که هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص باتری این خودرو در دست نیست، اما ظرفیت آن به حد رضایت مطلوب در پیمایش بالا توسط راننده است. با این سیستم می‌توان گفت ب ام و سریع‌ترین اس یو وی جهان را ساخته است.
هرچند که شرکت خودروسازی ب ام و تا کنون واکنشی نسبت به این اطلاعات نشان نداده است. باتوجه به سیستم‌های به کار رفته در این خودرو و احتمالا وزن آن بسیار بیشتر از سری‌های پیشن ایکس خواهد بود. هرچند که ممکن است این خودروساز آلمانی از مواد بسیار سبک برای کاهش وزن این خودرو استفاده کرده باشد. البته باید دید که استانداردهای مهم وزن برای این خودرو چیست و باواریایی‌ها برای کاهش آلایندگی چه کرده‌اند؟ شرکت خودروسازی ب ام و در اواخر سال ۲۰۲۱ این محصول را به بازار عرضه خواهد کرد.


 

کد خبر: ۴۸٬۶۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha