۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
۱۲ واحد تولید مواد ضدعفونی و شوینده در زنجان فعال است
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان:

۱۲ واحد تولید مواد ضدعفونی و شوینده در زنجان فعال است

زنجان- یوسفی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان از فعالیت ۱۲ واحد تولید مواد ضدعفونی و شوینده در استان زنجان خبر داد.

محمد رضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار از فعالیت ۱۲ واحد تولید مواد ضدعفونی و شوینده در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: فعالیت این واحدها در استان خوب است. 

وی اظهار کرد:  امروز استان زنجان در خصوص تولید مواد شوینده و ضدعفونی کننده مشکلی ندارد و به سایر استانها هم ارسال می کند. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، گفت: واحدهایی که در ایام کرونایی در استان زنجان فعالیت خوبی در تولید اقلام بهداشتی داشتند تشویقی های خوبی به آنها پرداخت شد. 

یوسفی با بیان اینکه نظارت و بازرسی از واحدهای تولیدی و صنعتی توسط اداره کار و تعاون استان به خوبی  انجام می شود، ابراز داشت: یکی از وظایف حوزه روابط کار بازرسی از واحدهای تولیدی است و  دو نوع بازرسی دوره‌ای و موردی از واحدهای تولیدی انجام می  شود.

وی ابراز کرد: هر بازرس در ماه ۵۵ بازرسی انجام داده و گزارش تهیه می‌کند و در ۶ ماهه سالجاری ۲ هزار و ۵۰۰ بازرسی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان انجام شده است. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان تصریح کرد: نظارت و بازرسی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان در ۶ ماهه سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از۸۲ درصد افزایش دارد. 

کد خبر: ۴۸٬۵۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha