۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶
۸۵ هزار تن ذرت و کنجاله سویا در بین مرغداران لرستانی توزیع شد
مدیر امور طیور جهاد کشاورزی لرستان:

۸۵ هزار تن ذرت و کنجاله سویا در بین مرغداران لرستانی توزیع شد

لرستان- جعفرپور، مدیر امور طیور جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه همه نهاده‌های دام و طیور از طریق سامانه «بازارگاه» توزیع می‌شود، گفت: تاکنون ۸۵ هزار تن ذرت و کنجاله سویا به دست متقاضیان رسیده است.

محمدعلی جعفرپور در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: همه نهاده‌های دام و طیور از طریق سامانه «بازارگاه» توزیع می‌شود کمااینکه از ابتدای سال تاکنون توزیع کنجاله سویا با همین سامانه انجام شده است.

وی با بیان اینکه در شش ماهه نخست امسال، حدود ۲۸هزار تن کنجاله سویا و ۵۷ هزار تن ذرت توزیع شد، افزود: واحدهایی که در حوزه طیور فعال هستند اطلاعاتشان در دو سامانه GIS دامپزشکی و صنعت طیور کشور ثبت شده و به صورت سیستمی سهمیه برای آنها اختصاص می‌یابد.

مدیر امور طیور جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه در فرآیند توزیع نهاده‌ها، تعاون روستایی نقشی ندارد، عنوان  کرد: وزارتخانه براساس شاخص‌های دام و طیور در هر استان‌، سهمیه‌ مشخصی را ابلاغ و سازمان جهاد کشاورزی هم براساس همان شاخص‌ها سهمیه اعلام شده را در بین شهرستان‌ها توزیع می‌کند.

وی با بیان اینکه ظرفیت تولید براساس نهاده‌ها تعریف می‌شود، تصریح کرد: هر واحد مرغداری فعال بعد از پایان دوره، اطلاعات مربوط به تعداد قطعات مرغی که پرورش داده و به بازار عرضه کرده را در سامانه ثبت می‌کند.

کد خبر: ۴۸٬۴۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha