۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
 ۵۰۰ بازرسی از مراکز عرضه لوازم یدکی در زنجان انجام شد
رئیس سازمان صمت زنجان:

۵۰۰ بازرسی از مراکز عرضه لوازم یدکی در زنجان انجام شد

زنجان- فغفوری، رئیس سازمان صمت زنجان گفت:طی هفت ماهه گذشته از سالجاری با همکاری اتحادیه لوازم یدکی خودرو در استان بیش از ۵۰۰ مورد بازرسی از مراکز عرضه لوازم یدکی انجام و به ۳۵ واحد تذکر و اخطار داده است.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه قیمت لوازم یدکی نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است، گفت: قیمت بخش عمده ای از لوازم یدکی خودرو از طریق سازنده ها افزایش یافته است.

وی اظهار کرد: برخی از لوازم یدکی خودرو هم وارداتی بوده و افزایش نرخ ارز باعث افزایش قیمت لوازم یدکی می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: بازرسان سازمان نسبت به بازرسی و نظارت از مراکز عرضه لوازم یدکی شبانه روز تلاش می کنند.

فغفوری تاکید کرد: مردم به محض مشاهده هر گونه افزایش قیمت، شکایات خود را با سامانه ۱۲۴ درمیان بگذارند.

وی با بیان اینکه امروز یکی از مشکلاتی که در عرضه کالا مشاهده می‌شود، مربوط به لوازم یدکی خودروهای سبک و سنگین است، ابراز داشت: لوازم یدکی خودرو با مشکلی جدی وجود کالاهای تقلبی در بازار مواجه است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، یاد آورشد: درصد زیادی از  لوازم یدکی موجود در بازار، چینی و یا تقلبی است و باید لوازم یدکی بی کیفیت و تقلبی از چرخه خارج شود.

فغفوری تاکید کرد: طی هفت ماهه سالجاری با همکاری اتحادیه لوازم یدکی خودرو دراستان بیش از ۵۰۰ مورد بازرسی از مراکز عرضه لوازم یدکی خودرو انجام شده و به ۳۵ واحد تذکر و اخطار داده است.

کد خبر: ۴۸٬۴۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha