۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
پرداخت ۶۵۱ فقره تسهیلات کرونایی در کاشان/تمدید وام‌های ودیعه مسکن برای مستاجران
معاون فرماندار ویژه کاشان خبر داد

پرداخت ۶۵۱ فقره تسهیلات کرونایی در کاشان/تمدید وام‌های ودیعه مسکن برای مستاجران

کاشان - معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان گفت: کاشان با پرداخت ۶۵۱ فقره تسهیلات کرونایی در صدر شهرستان های استان اصفهان است.

مسعود خاندایی در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به ثبت نام یک هزار و ۲۶۲ شهروند کاشانی برای دریافت تسهیلات کرونایی اظهار داشت: تاکنون ۶۵۱ فقره تسهیلات کرونایی به شهروندان کاشانی پرداخت شده است و از این منظر کاشان در رتبه نخست شهرستان های استان اصفهان قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه این تسهیلات به مشاغل و اصنافی تعلق می گیرد که بر اثر شیوع کرونا دچار آسیب شده اند، ابراز داشت: در حوزه حمل و نقل هم اعتباراتی اندیشیده شده است که پیگیری برای اعطای تسهیلات در این حوزه هم ادامه دارد و جلساتی هم با کارگروه بانک ها و موسسات مالی شهرستان کاشان برای پرداخت این تسهیلات گذاشته شده است.

ثبت نام  دریافت تسهیلات برای مشاغل حوزه حمل و نقل تمدید شده است
معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار کاشان با اشاره به اینکه ثبت نام برای دریافت تسهیلات برای مشاغل حوزه حمل و نقل تمدید شده است، تصریح کرد: افراد متقاضی برای دریافت تسهیلات باید به سامانه کارا مراجعه و تقاضای خود را ثبت کنند.

وی همچنین با اشاره به اینکه وام های ودیعه مسکن برای مستاجران هم تا پایان دیماه سال جاری تمدید شده است، بیان داشت: این وام به موجر پرداخت می شود ولی سود وام ماهانه توسط مستاجر به بانک پرداخت می شود.

کد خبر: ۴۸٬۳۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha