۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۱
روند اجرای محور میانه- هشترود مطلوب است
معاون استاندار آذربایجان شرقی:

روند اجرای محور میانه- هشترود مطلوب است

تبریز- فرماندار ویژه میانه و معاون استاندار آذربایجان شرقی، روند اجرای زیرسازی و بهسازی محور هشترود- میانه را مطلوب خواند و گفت: شناسایی پیمانکار برای آسفالت مسیر نیز در حال انجام است.

به گزارش بازار به نقل از فرمانداری ویژه میانه، محمدرضا مشایخی روز پنج شنبه در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی راهداری و شهرداری میانه، احداث و بهسازی حدفاصل پلیس راه میانه- زنجان تا دفاع مقدس عملیات تخریب آسفالت قدیمی و زیرسازی را مطلوب دانست و ادامه پروژه را نیازمند تسریع و افزایش موارد ایمنی خواند.

فرماندار ویژه میانه، از انشعاب گیری فاضلاب و انشعابات برق در طرح پیاده راه شهرداری خبر داد و افزود: این طرح در مرحله اتمام زیرسازی است و بزودی شاهد اجرای کفپوش خواهیم بود.

مشایخی در ادامه به پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی اشاره و بیان کرد: نصب پایه های اصلی پل در شرف اتمام است و عملیات جاگذاری پایه های کوچک نیز آغاز خواهد شد .

وی با اشاره به جدول گذاری قرینه اول میدان ورودی میانه از سمت جاده ترانزیت مقابل شهرک ساحلی به قرینه دوم در مقابل شهرک ساحلی گفت: در ادامه اجرای پروژه های عمرانی شاهد قالب بندی پل دوم قوری چای هستیم تا بتن ریزی عرشه به انجام برسد .

مشایخی در حوزه سرمایه گذاری به انتقال برق برای کارخانه ذوب فولاد بخش خصوصی آریا حدید در شهرک صنعتی شماره ۲ و نصب تجهیزات و ماشین آلات اشاره کرد و افزود: در چند ماه آتی شاهد اتمام طرح و اشتغالزایی برای بومیان شهرستان خواهیم بود.

کد خبر: ۴۷٬۹۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha