۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴
ستاد اجرایی فرمان امام در راستای منویات رهبری به صورت جهادی فعالیت می کند
معاون استاندار آذربایجان شرقی:

ستاد اجرایی فرمان امام در راستای منویات رهبری به صورت جهادی فعالیت می کند

تبریز- معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه میانه گفت: ستاد اجرایی فرمان امام در راستای منویات رهبری به صورت جهادی فعالیت می کند.

به گزارش بازار به نقل از فرمانداری میانه، محمدرضا مشایخی در جلسه کمیته اشتغال شهرستان که با حضور مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام( ره) استان برگزار شد، دسته بندی طرح های اشتغالزایی در شهرستان و تفکیک آنها در بخش های تابعه و تفکیک دستگاهی را خواستار شد تا بر اساس معیارها و آیین نامه اجرایی بدون انحراف از اهداف، اجرایی شود.

وی با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام در راستای منویات رهبری به صورت جهادی فعالیت می کند، ارتقای عملکرد در حوزه های مختلف و بهبود وضعیت معیشت مردم در سطح روستاها را یکی از اهداف بنیاد مستضعفان کشور در قالب ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد برکت، اموال و املاک، بنیاد احسان و دیگر بنیادهای تخصصی و زیربنایی ذکر کرد.

فرماندار ویژه میانه، بازسازی بیمارستان برکت امام، تامین امکانات به مناطق زلزله زده شهرستان، اجرای طرح سحاب، آفتاب و احسان، کمک به رزمایش مومنانه و بسیاری از موارد دیگر را خدمات قابل توجه ستاد اجرایی فرمان امام برشمرد.

مشایخی بر اجرای طرح های زیربنایی از جمله تامین آب شرب در برخی روستاها تاکید کرد و گفت:  احداث ساختمان برای محرومین در مناطق زلزله زده نیز از دیگر نیازهایی است که مساعدت بنیاد برکت را می طلبد.

کد خبر: ۴۶٬۸۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha