۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
۱۵ واحد غیر فعال به چرخه تولید بازگشتند
در منطقه ویژه اقتصادی پیام؛

۱۵ واحد غیر فعال به چرخه تولید بازگشتند

کرج- مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: اقدامات انجام شده در زمینه اشتغال زایی و حمایت از تولید به عنوان یکی از مهمترین رویکردهای پیش روی این منطقه، موجب شد تا ۱۵ واحد تولیدی و صنعتی در این منطقه به چرخه تولید باز گردند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، نادر ثناگو مطلق افزود: این واحدها بنا به دلایل مختلفی نیمه فعال شده بودند که با تلاش های صورت گرفته بار دیگر باز فعال و به چرخه تولید بازگشتند.

ثناگوی مطلق اظهار کرد: با باز فعال سازی این تعداد واحد تولیدی و صنعتی زمینه اشتغال بیش از ۲۰۰ نفر در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام فراهم شده است.

وی گفت: هدف این است که با توجه به باز فعال سازی واحدهای تولیدی راکد و نیمه تعطیل در منطقه، زمینه اشتغال هر چه بیشتر و تولید را در پیام فراهم کنیم.

ثناگو مطلق در ادامه با اشاره به توسعه زیر ساخت ها در فاز چهار منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، اعلام کرد: بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته، با توسعه فاز چهار در سال جاری، دو هزار شغل و تا پنج سال آینده ۱۰ هزار شغل جدید در این منطقه ایجاد می‌شود.

کد خبر: ۴۷٬۶۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha