۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹
مسئولین حوزه مسکن باید در هیات دولت از حق مردم دفاع کنند
رئیس انجمن انبوه‌سازان:

مسئولین حوزه مسکن باید در هیات دولت از حق مردم دفاع کنند

بیگدلی، رئیس انجمن انبوه‌سازان از عملکرد دولت در حوزه مسکن انتقاد کرد.

به گزارش بازار، مجتبی بیگدلی گفت: متاسفانه در این دولت، مواجه هستیم با سخنانی که فقط تیترهای روزنامه‌ها را زیبا می‌کند. حرف‌های زیبا زدن مشکل مردم را حل نمی‌کند.

وی افزود: امکان ندارد بانک توان پرداخت تسهیلات نداشته باشد، در حالی که به راحتی به فولاد ساز و خودروساز هزاران میلیارد وام می‌دهد. مسئولین حوزه مسکن باید در هیات دولت از حق مردم دفاع کنند.

رئیس انجمن انبوه‌سازان ادامه داد: به جای اینکه تولید را رقم بزنید، صحبت از خانه‌های خالی می‌کنید. کدام خانه‌های خالی؟ چه کسانی خانه‌های خالی را ایجاد کرده‌اند؟ مگر خانه خالی در حل مشکل مسکن چند درصد تاثیر دارد؟ ما محکوم به تولید هستیم. دولت باید با انبوه سازان تفاهمنامه امضا کند ما تجربه مسکن مهر را داریم و قادر به ساخت انبوه مسکن هستیم.

وی با اشاره به طرح اقدام ملی دولت گفت: رقم ساخت مسکن در اقدام ملی بین ۲ و نیم تا سه میلیون تومان تعیین شده است که حتی کفایت ساخت صفر سازه را نمی‌دهد. کارشناسان دادگستری رقم اتمام مسکن را نزدیک به هفت میلیون تومان تعیین کردند. بعد می‌گویند چرا انبوه‌سازان ورود نمی‌کنند، زیرا رقمی را تعیین می‌کنید که افراد به این رقم اعتراض دارند و از طرفی هم سیستم بانکی معیوب است.

کد خبر: ۴۷٬۴۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha