۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
تبدیل ۱۴ هزار کیلومتر کابل مسی به کابل خودنگهدار
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر اعلام کرد

تبدیل ۱۴ هزار کیلومتر کابل مسی به کابل خودنگهدار

رخشانی مهر، معاون هماهنگی توزیع توانیر از تعویض ۱۴ هزار کیلومتر کابل مسی با کابل خودنگهدار تا پایان سال خبر داد.

به گزارش بازار، غلامعلی رخشانی مهر، در مراسم افتتاح مرکز طرح های هفته بیست و چهارم پویش هرهفته_الف_ب_ایران در خصوص تعویض کابل های خودنگهدار گفت: سال گذشته هشت هزار کیلومتر کابل خودنگهدار جایگزین کابل‌های مسی شد.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون، پنج هزار کیلومتر شبکه کابل مسی به کابل خود نگهدار تبدیل شده است و برنامه داریم که هر ماه یک استان را اعلام کنیم که در این خصوص، استان لرستان برای آبان ماه آماده است.

معاون هماهنگی توزیع توانیر همچنین در خصوص پروژه هوشمند سازی مراکز اتفاقات برق (هما) گفت: یکی از این برنامه ها، برنامه‌های ۲۴ گانه است که برای دوسال برنامه ریزی و به اجرا در آمد که در این خصوص، ۱۰۵ طرح در قالب این برنامه ۲۴ گانه، تعریف شد.

رخشانی مهر اضافه کرد؛ باهوشمند سازی مراکز، مدت زمان خاموشی ها، کاهش می یابد چرا که در قالب این برنامه، می توان علاوه بر مدیریت تماس های بهمنی که در شرایط حاد جوی رخ می دهد، میزان رضایت مشترکان و پایش پذیری و رصد اکیپ های عملیاتی را، بیشتر کرد.

وی در خصوص توسعه ناوگان عملیاتی برق نیز گفت: با راه اندازی ناوگان موتوری، رسیدگی به خاموشی های تکی، که بر اساس آمار ۶۰ درصد از خاموشی ها را شامل می شود با سهولت بیشتر و سرعت افزون‌تر انجام خواهد شد.

رخشانی مهر همچنین از راه اندازی اپلیکیشن خدمات غیرحضوری برق ایران (خدمات سبز) در آینده بسیار نزدیک خبر داد و افزود: به دنبال این هستیم که درب شرکت‌های توزیع برق را به صورت نمادین ببندیم و همه خدمات را به صورت غیر حضوری ارائه دهیم.

کد خبر: ۴۷٬۴۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha