۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴
حال صنعت گردشگری اصفهان خوب نیست/ قیمت بلیت هواپیما تیر خلاص بر صنعت جهانی
کارشناس حوزه گردشگری:

حال صنعت گردشگری اصفهان خوب نیست/ قیمت بلیت هواپیما تیر خلاص بر صنعت جهانی

اصفهان- سیاحی، کارشناس حوزه گردشگری گفت: در شرایطی که حال صنعت گردشگری اصفهان به دلیل شیوع کرونا خوب نیست افزایش قیمت بلیت هواپیما هم تیر خلاص را به سمت این صنعت درآمدزای جهانی نشانه رفته است.

فرامرز سیاحی در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه صنعت گردشگری در سیاهترین اوضاع خود به سر می برد، اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا در کشور باعث شد که صنعت گردشگری در آستانه نابودی قرار گیرد.

وی با اشاره به اوضاع بد معیشتی مردم ابراز داشت: متاسفانه شرایط اقتصادی به اندازه کافی مساعد نیست و این باعث شده است که حتی گردشگران داخلی هم به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا و هم به دلیل شرایط نامساعد اقتصادی سفرهایی خود را اجرا نکنند.

این کارشناس حوزه گردشگری همچنین با اشاره به زمزمه های موجود برای افزایش قیمت بلیت هواپیما تصریح کرد: به نظر من این افزایش قیمت به نوعی تیر خلاص بر نابودی صنعت گردشگری است چراکه توان مردم برای استفاده از سفرهای هوایی به مقدار قابل توجهی کاسته می شود.

وی با بیان اینکه حدود چهار ماه پیش نیز تغییرات در قیمت بلیت هواپیماها انجام شد، خاطرنشان کرد: تا آنجایی که ما می دانیم مسئولین و مقامات دولتی نیز با این موضوع مخالفند و امیدواریم که این موضوع تصویب نشده وبا چاره اندیشی اساسی جلوی افزایش قیمت بلیت هواپیما گرفته شود.

کد خبر: ۴۷٬۲۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha