۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸
ستاد اجرایی فرمان امام ۶۸ مدرسه در آذربایجان‌شرقی احداث کرد
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در آذربایجان شرقی:

ستاد اجرایی فرمان امام ۶۸ مدرسه در آذربایجان‌شرقی احداث کرد

تبریز- مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان آذربایجان شرقی از ساخت ۶۸ مدرسه با ۲۵۵ کلاس توسط این ستاد در استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از فرمانداری میانه، مصباح ربانی در جلسه کمیته اشتغال میانه با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام( ره)، به عنوان ستاد پیشتاز در محرومیت زدایی مطرح است، گفت: کمک به رونق حوزه تولید و اشتغال اولویت مهم ستاد اجرایی فرمان امام( ره) و بنیاد برکت است.

وی اشتغال اجتماع محور از جمله اشتغالهای پایدار و خرد روستایی و فعالیت در مناطق محروم را از دیگر اهداف مهم این ستاد و بنیاد برکت  و در راستای منویات رهبری عنوان کرد.

وی به ساخت ۶۴ مسجد، بیمارستان برکت در میانه، اجرای طرح های صحاب، آسمان و آفتاب در شهرهای آذرشهر و مراغه اشاره کرد و افزود: امسال نیز این طرح ها در شهرستانهای میانه، سراب و چاراویماق هدف گذاری شده است.

ربانی به هدف گذاری ۶۰ هزار طرح مصوب در کشور با اشتغال برای ۱۸۰ هزار نفری از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام اشاره کرد و افزود: در استان ما نیز در حدود یکهزار و ۸۰۰ طرح مصوب شده که حدود ۲۵۰ طرح برای شهرستان میانه هدف گذاری شده است.

وی به ورود بنیاد برکت در حوزه سلامت بویژه در بحث مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: در این راستا بزرگترین کارگاه تولید ماسک در خاور میانه از سوی بنیاد برکت با تولید روزانه پنج میلیون ماسک در سه نوع راه اندازی شد.

ربانی اعلام کرد: در زمینه توزیع بسته های معیشتی در راستای مواسات مومنانه در استان در مرحله اول ۳۰ هزار بسته و در دومین مرحله ۲۶۰ تن مرغ توزیع شده است و در پویش مشق احسان نیز برای ۱۵ هزار دانش آموز نوشت افزار و کیف توزیع خواهد شد.

کد خبر: ۴۷٬۰۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha