۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
آغاز پویش نسیم احسان در آذربایجان‌شرقی
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام آذربایجان شرقی خبرداد؛

آغاز پویش نسیم احسان در آذربایجان‌شرقی

تبریز- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان آذربایجان‌شرقی از آغاز پویش نسیم احسان ۲ در مناطق گرم سیر استان خبر داد.

به گزارش بازار، مصباح ربانی از آغاز پویش نسیم احسان ۲ در مناطق گرم سیر استان خبر داد و اظهار کرد: در قالب این طرح ۳۰۰ دستگاه انواع وسیله سرمایشی (کولر آبی پنکه دیواری و ایستاده) به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی در بین خانواده های نیازمند فاقد وسایل سرمایشی مناطق کم برخوردار توزیع خواهد شد.وی با بیان اینکه برای تامین این اقلام بیش از هفت و نیم میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: در این پویش ۵۰ درصد از ارزش ریالی اقلام توسط ۳۰ گروه جهادی، مردمی و خیریه علی‌التخصیص توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورای استان تامین شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان آذربایجان‌شرقی، افزود: شناسایی افراد نیازمند توسط گروه‌های جهادی همکار با بنیاد احسان انجام می‌شود، همچنین سامانه‌های کمیته امداد، بهزیستی و وزارت رفاه نیز در بحث شناسایی به ما کمک می‌کنند.

ربانی یادآور شد: مشارکت مردم و گروه‌های جهادی با بنیاد احسان از طریق سامانه "دنیای احسان" امکان‌پذیر است و از این طریق منابع جذب خواهد شد.

وی تصریح کرد: ان‌شاءالله طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در معاونت اجتماعی اداره کل در فصل سرما نیز پویش "دلگرمی احسان" در مناطق سردسیر محروم با توزیع لوازم گرمایشی انجام خواهد گرفت.

کد خبر: ۲۳۵٬۷۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha