۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
فعلا نیازی به خرید توافقی کشمش در قزوین وجود ندارد
مدیر تعاون روستایی قزوین:

فعلا نیازی به خرید توافقی کشمش در قزوین وجود ندارد

قزوین- مدیر تعاون روستایی قزوین گفت: با توجه به قیمت و بازار مناسب کشمش در حال حاضر نیازی به خرید توافقی این محصول از باغداران وجود ندارد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی استان قزوین، مدیر تعاون روستایی قزوین اظهار داشت: پیش از این برای خرید توافقی کشمش از باغداران و تولیدکنندگان این محصول اعلام آمادگی کرده بودیم اما در حال حاضر این محصول با قیمتی مناسب و بالاتر از ۲۰ هزار تومان در حال عرضه است و فعلا نیازی به خرید نیست.

عباس آقاعلیخانی افزود: اگر قیمت این محصول به زیر ۲۰ هزار تومان کاهش یافت و همچنین نرخ کشمش آفتابی به زیر ۱۸ هزار تومان رسید آن زمان اقدام به خرید توافقی از باغداران و تولیدکنندگان می کنیم.

وی اظهار داشت: با توجه به راه اندازی صندوق کشمش از محل اعتبارات، ترجیح ما این است که این صندوق خود اقدام به خرید محصول باغداران بکند که البته در سال گذشته این اتفاق رقم خورد.

مدیر تعاون روستایی قزوین همچنین گفت: برای خرید توافقی زیتون نیز در سال جاری آمادگی داریم و شبکه تعاونی های روستایی برای این کار مشکلی ندارند.

وی یادآور شد: هر گاه به دلیل شرایط بازار، وضعیت عرضه و نرخ محصولات به زیان کشاورزان باشد تعاون روستایی با خرید توافقی محصولات و در راستای حمایت از تولید محصولات کشاورزی تلاش می کند تا از ایجاد خسارت به این قشر جلوگیری کند و قیمت محصولات را به نرخ واقعی و تمام شده خود نزدیک کند.

کد خبر: ۴۶٬۹۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha