۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
وزیر جهاد کشاورزی نسبت به خرید تضمینی کشمش اقدام کند
نماینده مردم تاکستان در مجلس:

وزیر جهاد کشاورزی نسبت به خرید تضمینی کشمش اقدام کند

رحمانی، نماینده مردم تاکستان در مجلس از وزیر جهاد کشاورزی خواست نسبت به خرید تضمینی کشمش با قیمت ۵۰ هزار تومان هر چه سریعتر اقدام کند تا کشاورزان دچار مشکل نشوند.

به گزارش بازار، رجب رحمانی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۱۵ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با تبریک هفته معلولان و روز دانشجو گفت: ضمن تشکر از وزیر جهاد کشاورزی، می خواهم نسبت به خرید تضمینی کشمش به کیلویی ۴۵ تا ۴۸ هزار تومان تمام می شود، با قیمت ۵۰ هزار تومان هر چه سریعتر اقدام کند تا کشاورزان دچار مشکل نشوند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس یازدهم با بیان اینکه ۲۳۰۰ میلیارد تومان خسارات باغات تاکستان از طریق صندوق بیمه کشاورزی پرداخت شود، ادامه داد: از وزرای جهاد کشاورزی، نفت و نیرو می خواهم نسبت به تامین سوخت مورد نیاز چاه های عمیق کشاورزی و تراکتورها چاره اندیشی کنند، چرا که کشاورزان مجبورند در بازار آزاد گازوئیل را لیتری ۶ تا ۸ هزار تومان تعیه کنند، در حالی که قیمت دولتی آن لیتری ۳۰۰ تومان است.

وی ادامه داد: همچنین از وزیر نیرو می خواهم آبرسانی به ۱۴ شهر و ۱۹۴ روستا را هر چه سریعتر آغاز کند و آغاز پروژه از سمت شهرستان تاکستان باشد.

کد خبر: ۱۹۲٬۲۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha