۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
اجازه نمی‌دهیم چرخ صنعت از حرکت بایستد
معاون اقتصادی معاون اول رئیس جمهور:

اجازه نمی‌دهیم چرخ صنعت از حرکت بایستد

قزوین- معاون اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس جمهوری گفت: دولت در تلاش است تا هیچ صنعتی به دلیل مشکلات اقتصادی راکد نشود و با جدیت در تلاشیم تا اجازه ندهیم چرخ صنعت از حرکت بایستد.

به گزارش خبرنگار بازار، سعید شیرکوند در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی استان قزوین در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان اظهار داشت: امروز مسئله اصلی دولت در حوزه اقتصاد توجه به صنایع و احیاء صنایع راکد است.

وی بیان کرد: سرمایه های زیادی در سراسر کشور در قالب پروژه های صنعتی و اقتصادی راکد و نیمه تمام بدون استفاده باقی مانده است که امروز همه تلاش ما بر آغاز به کار دوباره این واحدها متمرکز شده است.

معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس جمهور بیان کرد: تولید میتواند اقتصاد کشور را سامان دهد و در این شرایط مهم ترین مسئله برای ما راه اندازی طرح های نیمه تمام، احیاء تولید و اشتغالی است که در پی آن در جامعه ایجاد می شود.

شیرکوند گفت: دولت در تلاش است تا کمبودهای ناشی از تحریم را برای تولید کنندگان جبران کند از این رو طرح های حمایتی متعددی برای این منظور در نظر گرفته است و از این رو در مرحله نخست در تلاشیم تا مواد اولیه مورد نیاز و سرمایه در گردش را برای این واحدها تامین کنیم.

وی افزود: برپایی سفرهای استانی میتواند زمینه حضور مسئولین و دیدار چهره به چهره با فعالین صنعتی و اقتصادی استان را مهیا کند تا در جریان ریز مشکلات صنایع قرار گیریم.

معاون اقتصادی جهانگیری گفت: در فاز بعدی پس از احیاء واحدهای راکد تلاش میکنیم تا ظرفیت تولید این واحدها افزایش پیدا کند و قطعا با این نگرش در آینده نه چندان دور شاهد تغییر محسوس در روند تولید واحدهای صنعتی در کشور خواهیم بود.

کد خبر: ۴۶٬۷۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha