۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴
میانگین صدور جواز تاسیس صنعتی در مازندران یک روزه می شود
رئیس سازمان صمت مازندران:

میانگین صدور جواز تاسیس صنعتی در مازندران یک روزه می شود

ساری - رئیس سازمان صمت مازندران گفت: میانگین صدور جواز تاسیس صنعتی در استان از ۹.۲ روز کنونی به یک روز کاهش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار بازار، حسینقلی قوانلو عصر پنجشنبه در حاشیه مراسم تقدیر از صادرکنندگان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در این شرایط سخت تحریمی، حجم تجارت در کشور با همت بخش خصوصی به بیش از ۵۵ میلیارد دلار رسیده که بیش از ۲۷ میلیارد دلار آن صادرات بوده است.

وی ادامه داد: تمام نیاز ارزی کشور را صادرکنندگان و بخش خصوصی انجام داده و خوشبختانه آرامشی در بازارهای استان حاکم شده است.

قوانلو با بیان اینکه باید فضای کسب و کار را در استان بهتر کنیم زیرا ظرفیت سرمایه گذاری در بخش صنعت دارد گفت: وضعیت حجم سرمایه گذاری و اشتغال صنعت با صادرات بهبود می یابد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: تا چهارماه قبل، صدور جواز تاسیس در استان ۹.۲ روز و صدور پروانه های بهره برداری نیز ۲۱ روز طول می کشید و اکنون این میزان در پروانه بهره بردرای به ۴.۵ روز و در صدور جواز تاسیس به ۴.۹ روز رسیده است.

وی گفت: هدف و برنامه این است تا پایان سال جاری مدت صدور جواز تاسیس در بخش صنعت در استان یک روزه شود.

قوانلو یادآور شد: حجم سرمایه گذاری های صورت گرفته در نیمه شهریورماه در بخش صنعت ۴۴ میلیارد تومان بود و تا پایان سال قرار بود هزار میلیارد تومان پروژه صنعتی در استان به بهره برداری رسد که این هدف تاکنون محقق شده است.

وی گفت: سال قبل ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه صنعتی در استان بهره برداری شد و تا پایان سال سرمایه گذاری بخش صنعت به دو هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

کد خبر: ۴۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha