۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
قطعه پنج بزرگراه «کرمانشاه – میاندوآب» ۸۷ درصد پیشرفت دارد
مدیرکل راه و شهرسازی کردستان:

قطعه پنج بزرگراه «کرمانشاه – میاندوآب» ۸۷ درصد پیشرفت دارد

کردستان- مدیرکل راه و شهرسازی کردستان از پیشرفت۸۷ درصدی قطعه پنج بزرگراه «کرمانشاه – میاندوآب» خبر داد و گفت: اتمام این پروژه نیاز به ۴۰ میلیارد تومان اعتبار دارد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، محمد صدیق ثابتی اظهار داشت: بزرگراه «کرمانشاه – میاندوآب» بخشی از کریدور بزرگراهی غرب کشور است که حدود ۳۲۰ کیلومتر ان در حوزه استان کردستان واقع واین میزان نیز به قطعات مختلف تقسیم شده، تعدادی از قطعات  به بهره برداری رسیده و قسمتی نیز عملیات اجرایی آن در حال انجام است.

وی اضافه کرد: از جمله قطعات مهم، قطعه پنج بزرگراه به طول ۴۹ کیلومتر است که ۴۰ کیلومتر آن به بهره برداری رسیده و در مجموع از پیشرفت۸۷ درصدی برخوردار است.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان افزود: این قطعه که در حد فاصل سنندج – دیواندره واقع شده در صورت اتمام و بهره برداری کامل از آن تأثیر بسزایی در بهبود شرایط ترافیکی و حمل و نقل جاده ای استان دارد و ایمنی تردد در مسیر ارتقاء خواهد یافت.

وی با اشاره به هزینه کرد ۱۲۵ میلیارد تومان برای ساخت این قطعه تاکنون گفت: اتمام پروژه نیاز به ۴۰ میلیارد تومان اعتبار دارد.

ثابتی یادآور شد: در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز از ۹ کیلومتر مانده حدود پنج کیلومتر آن تا پایان آبان ماه امسال و مابقی نیز تا پایان سال مالی ۹۹ به بهره برداری می رسد.

کد خبر: ۴۶٬۵۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha