۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۵
 آغاز دور سوم طرح ملی پایش وضعیت راه های شریانی استان سمنان
رئیس اداره نگهداری راه وابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان:

آغاز دور سوم طرح ملی پایش وضعیت راه های شریانی استان سمنان

سمنان- رئیس اداره نگهداری راه وابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از آغاز دور سوم طرح ملی پایش وضعیت راههای شریانی استان سمنان خبر داد .

به گزارش خبرنگار بازار، وحید صداقت صبح شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان سمنان با اشاره به اینکه ارتقاء سطح سرویس و ایمنی راه ها و ارائه خدمات مطلوب به استفاده کنندگان از اهم وظایف حوزه راهدای است بیان کرد: دور سوم طرح ملی پایش وضعیت راههای شریانی به طول بیش از هزار کیلومتر  در استان سمنان  آغاز شده است .

 وی افزود : در این طرح حدود ۶ میلیون عکس در هر ۱۰ متر برداشت می شود و  سه شاخص ناهمواری، زبری، وضعیت روسازی را به عنوان خروجی در اختیار ما قرار می دهد که مبنای نگهداری کل راه های استان در آینده است.

رئیس اداره نگهداری راه وابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان بیان کرد:  علاوه بر موارد فوق جانمایی هندسی قوس ها ، دورها و پل ها نیز در این عملیات مشخص می شود.

صداقت گفت: نزدیک به دو هزار کیلومتر راه آزاد راه ، بزرگراه ، اصلی ، فرعی و روستایی تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان قرار دارد.

کد خبر: ۴۶٬۵۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha