۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
اتمام عملیات گازرسانی به «میمه» و «پهله» در ایلام تا پایان امسال
مدیرعامل شرکت گاز ایلام خبر داد

اتمام عملیات گازرسانی به «میمه» و «پهله» در ایلام تا پایان امسال

ایلام- مدیرعامل شرکت گاز ایلام از اتمام عملیات گازرسانی به «میمه» و «پهله» در ایلام به عنوان تنها شهرهای فاقد گاز در استان تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، عباس شمس اللهی ظهر چهارشنبه در بازدید میدانی از پروژه های گازرسانی به شهرهای میمه و پهله اظهار کرد: این دو شهر، شهرهای باقیمانده استان هستند که فاقد گاز بوده و عملیات اجرایی گازرسانی به آنها با حضور هشت پیمانکار فعال در دست اجرا است.

وی  بیان کرد: عملیات گازرسانی به این بخش از سال ۱۳۹۷ شروع شده و به رغم توپوگرافی خشن کوهستانی، صعب العبور بودن مسیر خط تغذیه و نوسانات شدید قیمت کالاهای اجرائی پروژه، هم اکنون با پیشرفت مجموعاً ۸۱ درصدی در حال اجرا است.

 شمس اللهی تصریح کرد: طول خط تغذیه مذکور ۸۳ کیلومتر بوده که ۶۰ کیلومتر از سخت ترین مسیرهای آن به صورت کامل اجرا و لوله گذاری شده و اجرای بقیه پروژه در حال مسیر سازی و جوشکاری است.

وی افزود: به منظور تسریع در گازرسانی به این شهرها و روستاها همزمان با اجرای خط تغذیه، تاکنون ۲۰۰ کیلومتر شبکه توزیع شهری و روستایی و نیز یک هزار انشعاب با حضور دو پیمانکار فعال اجرا شده است.

شمس اللهی گفت: برای اجرای کامل خط تغذیه و شبکه توزیع و انشعابات این پروژه بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته و  تا پایان سال جاری با بهره مندی مردم میمه و پهله از نعمت گاز طبیعی، پرونده گازرسانی شهرهای استان بسته خواهد شد.

کد خبر: ۴۶٬۲۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha