۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۹
راه اندازی ۳۰۰ پنل خورشیدی در روستاهای ایلام
سرپرست امور اقتصادی استانداری ایلام خبر داد؛

راه اندازی ۳۰۰ پنل خورشیدی در روستاهای ایلام

ایلام- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام از راه اندازی ۳۰۰ پنل خورشیدی در روستاهای ایلام خبر داد و گفت: برای ۳۰۰ خانوار روستایی اشتغال ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، جهانگیر رستم زاد شامگاه سه شنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان در محل استانداری ایلام اظهار داشت: تسهیلات تبصره ۱۶ مربوط به ایجاد اشتغال در مناطق روستایی برای افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی است که در خودکفایی و کاهش آسیب های اقتصادی این قشر نقش مهمی دارد.

وی افزود: همچنین جذب به موقع این تسهیلات تا پایان آذرماه در افزایش تخصیص بیشتر اعتبار به استان نیز تاثیر گذار است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در ادامه خواستار پیگیری مصوبات سفر دکتر نوبخت به ویژه در زمینه ایجاد ۳۰۰ پنل خورشیدی به روستائیان شد و تاکید کرد: بدون شک با پیگیری این مصوبه برای ۳۰۰ خانوار روستایی اشتغال ایجاد می شود.

وی یادآور شد: اگر با جذب تسهیلات اختصاص یافته در مناطق روستایی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد اشتغال ایجاد کنیم علاوه بر اثرگذاری بر بهبود معیشت و خودکفایی آنان برای توسعه و اشتغال مردم استان گامی اساسی برداشته شده است.

رستم زاد در ادامه این نشست بر ضرورت جذب تسهیلات کرونا به واحدهای آسیب پذیر و بررسی روند پرداختی ها تاکید کرد و گفت: باید به صورت هفتگی روند پرداختی ها بررسی و توسط فرمانداران و اداره کار رصد شود.

کد خبر: ۴۶٬۱۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha