۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
اصلاح قانون نظام مهندسی ساختمان با هدف ارتقای کیفیت اجرا
عضو کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد؛

اصلاح قانون نظام مهندسی ساختمان با هدف ارتقای کیفیت اجرا

اردبیل- بدری، عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: طرح اصلاح قانون نظام مهندسی ساختمان در راستای ارتقای کیفیت طراحی و نظارت و بهبود کیفیت اجرا است که در این زمینه مجلس به دنبال شفاف‌سازی است.

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در راستای کیفیت‌بخشی به اجرای پروژه‌های نظام مهندسی استان اردبیل به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مطرح است و در این زمینه طرح اصلاح قانون نظام مهندسی ساختمان در راستای ارتقای کیفیت طراحی و نظارت و بهبود کیفیت اجرا است که در این زمینه مجلس به دنبال شفاف‌سازی است.

وی بیان کرد: در راستای کم کردن اعمال سلایق وزارت شهر و سازی در امور نظام مهندسی هستیم تا بتوانیم از تفسیرهای متعدد جلوگیری به عمل آورده و شرایط مطلوبی را در این زمینه فراهم کنیم که این مسئله در حال حاضر به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: به همین منظور اجرای این طرح به عنوان یک طرح فوریتی در صحن علنی مجلس مطرح است و تلاش و جدیت بر این است که قدرت بیشتری به شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان داده شود.

بدری بیان کرد: اهمیت به شرکت در بحث اجرای ساختمان و معیاریهای مجریان در ساخت پروژه‌های ساختمانی اولویت اساسی است و در این زمینه تقویت نظام مهندسی برای ما بسیار حائز اهمیت است و در تلاش هستیم به اهداف خود در این راستا جامه عمل بپوشانیم.

وی اظهار کرد: در بحث‌های اداری و مدیریتی نیازمند تصمیمات اساسی و همه‌جانبه هستیم تا بتوانیم با کنارگذاشتن مشکلات و موانع پیش رو برای بهبود وضعیت و نظارت بر ساخت و سازها اقدامات لازم و اساسی را مبنای کار قرار دهیم.

کد خبر: ۴۵٬۹۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha