۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
۳۲ پرونده تخلف واحدهای صنفی لبنی در استان سمنان تشکیل شد
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان سمنان:

۳۲ پرونده تخلف واحدهای صنفی لبنی در استان سمنان تشکیل شد

سمنان- معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت سمنان بابیان اینکه ۳۲ پرونده تخلف در واحدهای صنفی لبنی این استان تشکیل‌شده است، گفت: ۷۲۰ مورد بازرسی طی یک ماه گذشته از این واحدها انجام شد.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی یحیایی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان صمت استان سمنان ضمن بیان اینکه در یک ماه گذشته ۷۲۰ مورد بازرسی از مراکز عرضه محصولات لبنی استان انجام‌شده است، اظهار داشت: در این بازرسی‌ها چندین مراکز فروشگاه‌های زنجیره‌ای و واحدهای صنفی خواروبارفروشی‌ها نیز ساماندهی شدند.

وی با تأکید بر اینکه در یک ماه اخیر باوجود نوسان قیمت در محصولات لبنی مانند شیر، کره و پنیر، نظارت بر مراکز عرضه لبنیات و خواروبارفروشی به‌منظور حفظ آرامش بازار افزایش‌یافته است، خاطرنشان کرد: در این مدت ۳۲ پرونده تخلف از واحدهای صنفی عرضه‌کننده مواد لبنی در استان تشکیل شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با اشاره به اینکه این پرونده‌ها به مراجع قضایی برای صدور حکم ارسال‌شده است، تصریح کرد: نظارت بر این واحدها همچنان ادامه دارد و با متخلفان مطابق با قانون برخورد می‌شود.

یحیایی بابیان اینکه گران‌فروشی، فقدان برگ خرید و فقدان درج قیمت بر روی کالا ازجمله بیشترین تخلفاتی است که در این مدت ثبت‌شده است، افزود: شهروندان هرگونه تخلف را برای رسیدگی می‌توانند با تماس با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای پیگیری گزارش کنند.

کد خبر: ۴۵٬۷۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha