۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
طرح گردشگری بولاغلار تصویب شد
بعد از گذشت ۱۲ سال؛

طرح گردشگری بولاغلار تصویب شد

اردبیل- اقبال، سرپرست فرمانداری نیر گفت: بعد از گذشت ۱۲ سال طرح گردشگری بولاغلار نیر به تصویب رسید.

شجاع اقبال در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: این طرح گردشگری که در سال ۸۷ به صورت ناقص به تصویب رسیده بود، شکل اجرایی و عملیاتی پیدا نکرده بود که قرار شد در یک فرصت مطالعاتی جدید منطقه نمونه گردشگری بولاغلار مورد بررسی و دقت نظر بیشتر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در فاز اول ۵۰ هکتار به تصویب رسیده بود تا با ایجاد زیرساخت‌های مورد نظر این پروژه گردشگری عملیاتی شود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه طرح اولیه قابل قبول نبود قرار شد در محدوده ۲۶۲ هکتاری این طرح مورد بررسی مجدد قرار گیرد تا به تائید نهایی برسد.

سرپرست فرمانداری نیر افزود: از دو سال پیش مشاوران زبده این طرح مطالعاتی را مورد بررسی و رصد قرار دادند تا اینکه در جلسه کارگروه زیربنایی استان به تصویب رسیده تا بعد از تائید شورا برنامه‌ریزی برای اجرا به شهرستان ابلاغ شود.

اقبال گفت: در این طرح سعی شده است شرایط و ویژگی جوامع محلی و ساکنان اطراف منطقه نمونه گردشگری بولاغلار مورد توجه قرار گیرد تا در یک شرایط مطلوب‌تر این طرح به سرانجام برسد.

وی هدف اصلی را ساماندهی ساکنان محلی و منطقه‌ای و توجه به حق و حقوق آنها دانست و بیان کرد: در طرح جامع گردشگری بولاغلار سعی بر این است تا شرایط منطقه از جهات مختلف مورد توجه قرار گرفته و فضا و بستر سرمایه‌گذاری در این منطقه با حضور فعالان بخش گردشگری فراهم آید.

کد خبر: ۴۵٬۵۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha