۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸
طرح جامع گردشگری منطقه آزاد اروند رویکردی اقتصادی دارد| تبلیغات حلقه مفقوده گردشگری
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

طرح جامع گردشگری منطقه آزاد اروند رویکردی اقتصادی دارد| تبلیغات حلقه مفقوده گردشگری

آبادان- نری موسی، یک فعال گردشگری گفت: طرح جامع گردشگری منطقه آزاد اروند ضمن اقتصادی بودن به توسعه جوامع محلی و همچنین سرمایه‌های اجتماعی توجه ویژه دارد.

آرزو نری موسی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: از زمان تشکیل سازمان منطقه آزاد اروند یکی از واحدهای مهم، واحد گردشگری این سازمان بود.

وی با تاکید بر اینکه نبود استراتژی و طرح جامع باعث هدر رفت زمان و سرمایه می‌شود، افزود: شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر به صورت طبیعی اغلب زیرساخت‌های گردشگری را دارند و حتی پیشینه این شهرها نیز نشان دهنده ظرفیت بالقوه است که باید به بالفعل تبدیل شود.

این فعال گردشگری ادامه داد: برای اینکه خروجی اقدامات در همه حوزه‌ها مناسب باشد باید استراتژی مشخص شود و استراتژی زمانی به نتیجه می‌رسد که برنامه جامع راهبردی وجود داشته باشد.

نری موسی عنوان کرد: یکی از دغدغه‌های جدی تحصیلکردگان و فعالان گردشگری منطقه آزاد اروند نبود برنامه جامع راهبردی گردشگری منطقه آزاد اروند بود که با پیگیری‌های مدیر فعلی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد اروند یکی از مطالبات جدی جامعه گردشگری انجام شد.

وی با بیان اینکه طرح جامع گردشگری منطقه آزاد اروند رویکردی اقتصادی دارد، توضیح داد: این طرح ضمن اقتصادی بودن به توسعه جوامع محلی و همچنین سرمایه‌های اجتماعی توجه ویژه دارد.

این فعال گردشگری با اشاره به واحد روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: تبلیغات حلقه مفقوده گردشگری است و نیاز است که واحد روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند به صورت تخصصی در این خصوص برنامه‌های مناسبی را اجرا کند.

نری موسی گفت: از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند درخواست داریم که سریعتر جلسه‌ای با تحصیلکردگان و فعالان گردشگری منطقه آزاد اروند که هدفشان دلسوزی و کمک است برگزار کند.

کد خبر: ۱۲۳٬۷۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha