۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
دستگاه های خدمت رسان مشکلات واحدهای تولیدی فارس را رفع کنند
استاندار فارس:

دستگاه های خدمت رسان مشکلات واحدهای تولیدی فارس را رفع کنند

شیراز- استاندار فارس بر لزوم رفع مشکلات واحدهای تولیدی و همکاری دستگاه های خدمت رسان در این زمینه تاکید کرد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، عنایت آله رحیمی در جلسه فرماندهی اقتصاد مقاومتی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و  تحریم های شکننده  گفت: این شرایط عادی نیست و شرایطی جنگی محسوب می‌شود که به همین دلیل، مستلزم تصمیمات در خور این وضعیت، از سوی مسئولین است.

وی افزود: در جنگ اقتصادی تصمیمات عادی کار ساز نیست  و ما به  فرمول ها و راه های   میان بر، برای رسیدن به اهداف مد نظر نیاز داریم.

استاندار فارس با بیان اینکه هیچ مسئولی به دلیل تسریع در امر خدمت رسانی و حل مشکلات اجرایی باز خواست نمی‌شود، گفت: پیش بردن مسائل ملی و مردمی مورد تاکید و تایید همه است و در این راستا مسئولین اجرایی هیچ حراسی از مشکلات بعدی نداشته باشند.

رحیمی ابزار امیدواری کرد: همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی موجب پیشبرد اهداف در اقتصاد مقاومتی است و ما برای تسریع در اجرای طرح ها تکیلف قانونی و شرعی داریم.

استاندار فارس حل مشکل قرارداد ها و حل مشکلات تامین آب در طرح ها را از جمله موضوعات کاری در این حوزه عنوان کرد و افزود: دستگاه های خدمات رسان در استان فارس نباید با واحدهای تولیدی مانند یک  واحد مسکونی خانگی برخورد کنند، زیرا حل مشکلات واحدهای تولیدی نتایج مختلف اقتصادی و اجتماعی به دنبال دارد.

کد خبر: ۴۵٬۴۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha