۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۲
پروژه موزه شهر یاسوج ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

پروژه موزه شهر یاسوج ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از پروژه های مهم استان در حوزه گردشگری و فرهنگی، پروژه موزه شهر یاسوج است که این پروژه اکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، حسین کلانتری شنبه شب در حاشیه بازدید از چند پروژه مهم تجاری و شهری در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران افزود: این موزه در زمینی به مساحت ۱۱ هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان در حال احداث است.

وی با بیان اینکه اجرای این پروژه از سال ۱۳۹۰ شروع شده‌است، گفت: همه تلاش ما این است که این پروژه تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

استاندار تصریح کرد: پروژه موزه یاسوج در راستای توسعه گردشگری در استان می تواند نقش مهمی داشته باشد و برای حفظ آثار تاریخی ارزشمند ضروری بوده و همچنین ساخت این موزه فرصتی برای معرفی فرهنگ و تاریخ استان و توسعه گردشگری خواهد بود.

کلانتری با بیان اینکه باید اجرای پروژه های نیمه تمام استان سرعت گیرد، گفت: بهره برداری از پروژه های مختلف در استان، به اشتغالزایی و توسعه کمک می کند.

وی افزود: گردشگری از پتانسیل‌های مهم استان است که می تواند به اشتغال‌زایی و توسعه کمک کرده و راه را برای برخورداری استان هموار کند.

کد خبر: ۴۵٬۳۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha