۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶
توان تسخیر بازارهای خارجی در حوزه لوازم خانگی را داریم
مدیرکل دفتر صنایع برق، فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت:

توان تسخیر بازارهای خارجی در حوزه لوازم خانگی را داریم

ساوه- مدیرکل دفتر صنایع برق، فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت معدن و تجارت گفت: توان تسخیر بازارهای خارجی در حوزه لوازم خانگی را داریم.

به گزارش خبرنگار بازار، کیوان گردان ظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم انعقاد قرارداد شرکت های سوزوکی ژاپن و نیکسان صنعت ساوه که با حضور سید علی آقازاده، استاندار مرکزی و با هدف تولید لوازم خانگی در شهر صنعتی کاوه برگزار شد در جمع خبرنگاران با اشاره به ممنوعیت واردات لوازم خانگی به کشور که از سال ۹۷ اعمال شده است، اظهار داشت: طی دو سال و نیم اخیر تولید لوازم خانگی در کشور ۳۹ درصد رشد داشته است.

گردان با بیان اینکه طی سال گذشته نه میلیون دستگاه لوازم خانگی در کشور تولید شده است گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده ۱۲ میلیون دستگاه خرد و بزرگ دیگر نیز تا پایان سال در کشور تولید خواهد شد.

وی وظیفه و دغدغه مهم وزارت صمت را کاهش مشکلات تولید کنندگان و تامین مواد اولیه کارخانه های تولیدی عنوان کرد و افزود:  سالانه مبلغ شش میلییارد دلار در صنایع خانگی کشور گردش مالی داریم و طی پنج ماه گذشته رده دوم تولیدات داخل کشور مربوط به صنایع لوازم خانگی بوده و قرار گرفتن در کنار برندهایی مثل سوزوکی برای ما مطلوب است و توان تسخیر بازارهای خارجی در حوزه لوازم خانگی را داریم.

مدیرکل دفتر صنایع برق، فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت معدن و تجارت در ادامه بیان داشت: با تمام توان ایستاده ایم تا مشکلات تامین مواد اولیه را حل کنیم.

کد خبر: ۴۴٬۸۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha