۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
صادرات محصولات فولادی و مفتولی از قرچک به ۶ کشور جهان
فرماندار قرچک خبر داد

صادرات محصولات فولادی و مفتولی از قرچک به ۶ کشور جهان

قرچک- خطیبی فرماندار قرچک از صادرات محصولات فولادی و مفتولی این شهرستان به ۶ کشور جهان خبر داد.

بهمن خطیبی در گفتگو با خبرنگار بازار، از صادرات محصولات فولادی قرچک خبر داد و اظهار داشت: کارخانه میهن نور قرچک که از شرکت های پیشتاز کشور در زمینه تولید میلگرد فولادی، سیم خاردار، فنس و ... است، محصولات خود را به ۶ کشور جهان صادر می کند.

خطیبی افزود: این کارخانه علاوه بر تأمین نیاز داخل، محصولات فولادی و مفتولی را به کشورهای دیگر صادر می کند و طرح توسعه آن به زودی کلید می خورد و نویدبخش رونق اقتصاد و اشتغالزایی در منطقه است.

وی بیان کرد: محصولات این کارخانه که در حال حاضر بیش از ۳۵۰ نیروی کار دارد، در زمینه تولید میلگرد ساده از جنس فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی بصورت کلاف، خدمت کشش سرد، سیم خاردار، تور تار و پود بافت فولادی(فنس) است که بطور میانگین سالانه ۲۰۰ هزار تن ظرفیت تولید دارد.

فرماندار قرچک عنوان داشت: یک طرح توسعه ای سال گذشته در این کارخانه اجرا شد و یک طرح دیگر نیز در حوزه تولید مفتول با آلیاژ خاص اجرایی خواهد شد که در صورت تحقق، ۳۰۰ نفر دیگر مشغول به کار می شوند.

خطیبی گفت: در سال جهش تولید بیش از گذشته تمام توان شهرستان برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و کمک به رونق و توسعه آنها بکار گرفته شده است.

کد خبر: ۴۴٬۷۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha