۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
افزایش ۱۱ درصدی تولید انرژی در نیروگاه شهید مفتح
در سال جهش تولید رقم خورد؛

افزایش ۱۱ درصدی تولید انرژی در نیروگاه شهید مفتح

همدان - اختری؛ معاون تولید نیروگاه برق شهید مفتح از افزایش ۱۱ درصدی تولید انرژی در این نیروگاه خبر داد و گفت: تولید برق در این نیروگاه به رقم سه میلیارد و ۵۰۳ میلیون کیلووات ساعت رسید.

پژمان اختری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید مفتح طی شش ماهه اول سال ۹۹ نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۱۱ درصد افزایش یافت.

معاون تولید نیروگاه برق شهید مفتح عنوان کرد: تولید برق در شش ماهه اول سال ۹۹ به رقم سه میلیارد و ۵۰۳ میلیون کیلووات ساعت رسید که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش ۱۱ درصدی را درپی داشته است.

پژمان اختری با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال «جهش تولید» افزود: خوشبختانه افزایش تولید برق و پایداری واحدها در سال‌جاری موجب شد تا این نیروگاه عنوان برتر آمادگی تولید در بین نیروگاههای حرارتی کشور را در پیک تابستان کسب کند.

معاون تولید نیروگاه برق شهید مفتح در ادامه بیان کرد: کسب این عنوان مرهون تلاش تمامی کارکنان نیروگاه است و تحریم‌های ظالمانه علیه کشور و محدودیت‌های ناشی از شیوع بیماری کرونا نتوانست خللی در اراده کارکنان این مجموعه ایجاد کند بلکه آنها را در راه رسیدن به موفقیت مصمم‌تر کرد.

وی بهبود شاخص‌های تولید در نیروگاه شهید مفتح را نتیجه وحدت و همدلی مدیریت، معاونان، مدیران و تمامی کارکنان در همه بخش‌ها برشمرد و پایداری واحدهای نیروگاه در پیک تابستان را بی‌نظیر توصیف کرد.

وی گفت: نیروگاه شهید مفتح شامل چهار واحد بخار ۲۵۰ مگاواتی است که ۱۰۰ درصد نیاز برق استان همدان و دو درصد از نیاز برق کشور را تأمین می‌کند.

کد خبر: ۴۴٬۶۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha