۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷
حمایت‌ سازمان منطقه آزاد اروند از سرمایه‌گذاری خارجی
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند مطرح کرد؛

حمایت‌ سازمان منطقه آزاد اروند از سرمایه‌گذاری خارجی

آبادان- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند: بهره‌برداری از واحدهای بزرگ صنعتی و تولیدی در منطقه آزاد اروند یکی از اهداف سازمان منطقه آزاد اروند است.

به گزارش خبرنگار بازار، اسماعیل زمانی ظهر دوشنبه در آئین بهره برداری از کارخانه تولید هیدروکربن های سبک و سنگین در شهرک صنعتی آبادان اظهار کرد: رسانه های حاضر در آبادان می توانند با پردازش به ظرفیت های موجود در منطقه آزاد اروند به خصوص در بحث صنعتی زمینه مناسب برای حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی را فراهم کنند.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه یکی از دغدغه‌های این سازمان تلاش برای به بهره‌برداری از واحدهای بزرگ صنعتی و تولیدی در منطقه آزاد اروند است، افزود: واحد هیدروکربن های سبک و سنگین با سرمایه‌گذاری خارجی ترکیه‌ای به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به حمایت‌های سازمان منطقه آزاد اروند در موضوع سرمایه‌گذاری خارجی افزود: این سازمان بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاری بخش خارجی را فراهم خواهد کرد تا توسعه صنعتی و ورود سرمایه‌گذار خارجی در این منطقه را شاهد باشیم.

زمانی ادامه داد: بهره‌برداری از واحدهای بزرگ صنعتی و تولیدی در منطقه آزاد اروند یکی از اهداف سازمان منطقه آزاد اروند است که با افتتاح این کارخانه تا حدودی به اهداف خود دست یافتیم.

کد خبر: ۴۴٬۳۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha