۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
۲ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۵۸ میلیارد ریال در سنندج افتتاح شد
با حضور مسئولان؛

۲ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۵۸ میلیارد ریال در سنندج افتتاح شد

کردستان- دو واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۵۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرک صنعتی شماره یک سنندج با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش بازار، فاز توسعه شرکت سیم و کابل کردستان با سرمایه گذاری ۵۵ میلیارد ریال صبح دوشنبه با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس، معاون سیاسی امنیتی استاندار و جمع دیگری از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

این واحدتولیدی سال ۸۹ تاسیس و سال ۹۶ فاز نخست آن آغاز بکار کرد و امروز با افتتاح فاز دوم زنجیره تولید سیم و کابل مسی در آن تکمیل شد.

ظرفیت این واحد تولیدی از ۲۰ تن در فاز یک  به ۳۰۰ تن در فاز دوم آن رسیده و برای ۳۵ نفر هم اشتغال ایجاد کرده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در جمع خبرنگاران در خصوص افتتاح این دو پروژه اظهار داشت: از هر فردی که توانایی تولید و راه اندازی واحد تولیدی را داشته باشد حمایت می کنیم.

محمد دره وزمی افزود: برای ایجاد این واحد ۵۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و از بانک صنعت و معدن استان هم سرمایه ثابت و سرمایه درگردش پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: فاز توسعه این واحد شامل تولید مفتول از کاتد و ضایعات مس است و امکان صادرات آن هم وجود دارد ولی تاکنون این کار انجام نشده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به اینکه واحد تولید کپسول آتش نشانی هم از دیگر پروژه هایی است که امروز افتتاح شد، گفت: برای ایجاد این واحد سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال سرمایه گذاری توسط سرمایه گذار آن انجام شده است.

دره وزمی با اشاره به اینکه با راه اندازی این دو واحد برای ۵۹ نفر شغل ایجاد شده است، افزود: ظرفیت اسمی واحد تولید کپسول آتش نشانی تولید۱۰ هزار دستگاه کپسول آتش نشانی در سال است.

کد خبر: ۴۴٬۱۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha