۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۶
۳۲۰ هزار بارنامه در سطح استان سمنان صادر شد
معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان:

۳۲۰ هزار بارنامه در سطح استان سمنان صادر شد

سمنان- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سمنان گفت: در شش ماهه نخست سال جاری ۳۲۰ هزار بارنامه از مبداء استان صادر شده که نسبت به سال گذشته از رشد برخوردار بوده است.

به گزارش خبرنگار بازار، غلامرضا طحان صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان با اشاره به صدور ۳۲۰ هزار بارنامه از مبداء استان طی شش ماهه نخست سال جاری، بیان کرد: این میزان بارنامه نسبت به مدت مشابه سال قبل نزدیک به شش درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه در شش ماهه اول سال جاری پنج و نیم میلیون تن کالا از استان بارگیری و به دیگر نقاط کشور منتقل شده است، بیان کرد: از لحاظ وزنی نیز شاهد افزایش ۹ درصدی در کالاهای بارگیری شده از سطح استان سمنان نسبت به شش ماهه اول سال قبل هستیم.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان با بیان اینکه سیمان، خاک معدنی، گندم، سنگ،  گچ و ... در زمره بیشترین میزان بار منتقل شده استان در شش ماهه اول سال جاری بوده اند، تاکید کرد:  سه هزار و ۲۰۰ دستگاه انواع ناوگان باری با متوسط عمر ۲۱ سال در استان وجود دارد.

طحان با بیان اینکه در این استان چهار هزار و ۶۰۰ رانننده وجود دارد، گفت: تامین لاستیک، افزایش هزینه ها و مشکلات خودرو و ... در زمره مهمترین مشکلات رانندگان است.

کد خبر: ۴۳٬۸۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha