۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷
طرح های مخابراتی با اعتبار ۳۸ میلیاردی در رامسر بهره برداری شد
رئیس اداره مخابرات رامسر:

طرح های مخابراتی با اعتبار ۳۸ میلیاردی در رامسر بهره برداری شد

رامسر - رئیس اداره مخابرات رامسر از افتتاح طرح های مخابراتی در شهرستان با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: پروژه فیبر نوری از جمله طرح ها است.

به گزارش خبرنگار بازار، ابوالقاسم مقیمیان عصر دوشنبه در حاشیه افتتاح طرح های دهه فجر در رامسر با اشاره به اینکه برای طرح های مخابراتی در شهرستان ۳۸ میلیارد ریال هزینه صرف شده است، گفت:در گذشته سوئیچ ها و ارتباطات صوتی بر اساس لینک های مخابراتی بود و کل ارتباطات صوتی بر بستر دیتا راه اندازی شده است اما پروژه مخابراتی چالکرود آخرین نسل سوئیچ ها بوده که به کشور ایران وارد شده و در روستای چالکرود نصب شده است.

رئیس مخابرات رامسر گفت: یک دستگاه وست در روستای لیماکش و نصب کافو نوری در روستای لتر با ظرفیت ۱۲۰ شماره و یک کیلومتر کابل نوری عملیاتی شد، همچنین نصب کافو نوری در روستای نمکدره با ظرفیت ۲۴۰ شماره اجرایی شده است.

مقیمیان تصریح کرد: در راستای استفاده بهتر مردم از پروژه های ftth، این طرح در برخی نقاط رامسر انجام و اینترنت با سرعت ۱۰۰ مگابایت به مشترکین عرضه شده است.

وی با بیان اینکه در شهرستان رامسر تمامی زیرساخت های لازم برای اجرای فیبر نوری انجام و تاکنون ۲۵ کیلومتر فیبر نوری بهره برداری شد، گفت: در سال های اخیر سه مورد توسعه شبکه های مخابراتی در شهرستان انجام شد و ۱۵ هزار مشترک از اینترنت پسرعت بهره مند هستند.

مقیمیان تصریح کرد: در سال جاری ۱۷۱ مشترک برای ftth ثبت نام کردند که رتبه اول استان مازندران را کسب کردیم.

کد خبر: ۴٬۳۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha