۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
۳۵۰ هزار ماسک ارزان قیمت در خراسان جنوبی توزیع شد
مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی:

۳۵۰ هزار ماسک ارزان قیمت در خراسان جنوبی توزیع شد

بیرجند- مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی از توزیع ۳۵۰ هزار ماسک ارزان قیمت تا کنون در استان خبر داد و گفت: هم استانی ها می توانند برای دریافت این ماسک ها در سامانه«هست اینجا» ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، سید مجتبی موسوی ظهر پنج شنبه در نشست خبری با اشاره به اینکه هم استانی ها برای دریافت این ماسک ها باید به سامانه «هست اینجا» مراجعه و ثبت نام کنند، بیان داشت: این سامانه از سوی مؤسسه دانش‌بنیان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) راه‌اندازی شده است.

 وی با بیان اینکه ماسک های سه لایه با هدف پیشگیری و مقابله با کرونا زیر قیمت مصوب بازار ارائه می شود، عنوان کرد: در این سامانه هر فرد با ارائه کد ملی می تواند یک بسته ۵۰ عددی ماسک سه لایه با قیمت ۶۰ هزار تومان دریافت کند.

 وی با بیان اینکه این ماسک ها زیر قیمت مصوب بازار یعنی هر عدد ۱۲۰۰ تومان عرضه می شود، تصریح کرد: افراد بعد از ثبت نام در سامانه «هست اینجا» می توانند ظرف ۷۲ ساعت ماسک خود را از مراکز مشخص شده و معرفی‌شده در سامانه دریافت کنند.

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی  با اشاره به اینکه پیش از این امکان ثبت نام در این طرح فقط در یکی از فروشگاه مرکز استان (شهرستان بیرجند) فعال بوده است، گفت: در حال حاضر  بیش از ۶۰ فروشگاه در استان در حال توزیع این ماسک ها هستند.

به گفته وی ماسک های عرضه شده در بزرگترین کارخانه تولید ماسک در منطقه که توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با ظرفیت تولید روزانه چهار میلیون ماسک راه‌اندازی شده، تولید می شود.

موسوی با بیان اینکه این ماسک های ارزان قیمت توسط نیروهای جهادی و مردمی بین مردم توزیع می شود، عنوان کرد: علاوه بر ماسک محلول ضدعفونی و بسته های نوشت افزاربرای تمامی مقاطع تحصیلی از طریق این سایت عرضه می شود.

کد خبر: ۴۳٬۴۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha