۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۱
۸۵ بسته «لبخند مادری» در خراسان جنوبی توزیع شد
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان جنوبی:

۸۵ بسته «لبخند مادری» در خراسان جنوبی توزیع شد

بیرجند- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان جنوبی از توزیع ۸۵ بسته «لبخند مادری» در استان به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان خبر داد.

سیدمجتبی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: پویش ملی «لبخند مادری» بنیاد ۱۵ خرداد با هدف تشویق به فرزندآوری و حمایت از خانواده‌های دارای چهار فرزند به بالا که از سال گذشته آغاز شده و در دستور کار است.

وی افزود: در این مرحله از مادرانی که فرزند چهارم به بالای خود را حداکثر شش ماه قبل به دنیا آورده اند با اهدای بسته‌های لبخند مادری تجلیل شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خراسان جنوبی با بیان اینکه این بسته‌ها شامل چهل قلم لوازم با کیفیت مورد نیاز کودک از تولد تا دو سالگی به ارزش تقریبی ۶۰ میلیون ریال است، افزود: این بسته ها توسط تولیدکنندگان داخلی تولید شده است و شامل حوله، لباس، دستمال مرطوب، تب سنج، شیشه شیر، لوازم بهداشت، زیر انداز، پتو و ... است.

وی همچنین گفت: در این مرحله ۸۵بسته لبخند مادری به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام با همکاری نهاد رهبری دانشگاه‌ بیرجند و گروه‌های جهادی همکار با ستاد در سطح شهرستان های استان و مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار توزیع می شود

موسوی در پایان خاطرنشان کرد: از سال گذشته تاکنون بیش از ۱۶۵بسته لبخند مادری در استان و مناطق هدف توزیع شده است.

کد خبر: ۲۷۱٬۶۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha