۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
 ۳ فروند بوئینگ ۷۳۷ فروشی  در فرودگاه مهراباد پیدا شد!
مبدا و خریدار هواپیماهای فروشی معلوم نیست

۳ فروند بوئینگ ۷۳۷ فروشی در فرودگاه مهراباد پیدا شد!

در حالیکه مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری و فرودگاه مهرآباد ورود ۳ فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ به فرودگاه مهرآباد را برای فروش به ایرلاین های ایرانی تایید می کنند اما هیچ منبعی هنوز مشخص نکرده است که این هواپیماها از کدام کشور وارد ایران شده و قرار است به چه ایرلاینی تحویل شود.

بازار؛ گروه راه و مسکن: در حالیکه مقامات سازمان هواپیمایی کشوری و مقامات ارشد فرودگاه مهرآباد تایید می کنند که ۳ فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ وارد فرودگاه مهرآباد شده است، هیچ ایرلاین داخلی تایید نمی کند که این هواپیماها قرار است به آنها فروخته شود. 

بنابراین گزارش، اگر چه این ۳ فروند هواپیمای بوئینگ برای فروش به کشور وارد شده است اما هنوز مقامات ارشد سازمان هواپیمایی از اعلام اینکه این هواپیماها از کدام مبدا وارد ایران شده اند و قرار است به کدام ایرلاین داخلی فروخته شود خودداری می کنند. 

خبرنگار خبرگزاری بازار از فرودگاه مهرآباد از «ایران ایر» نیز کسب اطلاع کرد که آیا این هواپیماها قرار است به این ایرلاین فروخته شده یا خیر؟

یک مقام مسئول در «ایران ایر» با اشاره به اینکه ما نیز خبر ورود ۳ فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ را شنیده ایم اما نمی دانیم از کدام مبدا وارد ایران شده است گفت: اگر این هواپیماها تحویل «ایران ایر» شود بسیار خوشحال خواهیم شد. اما تا همین الان هیچ خبری مبنی بر اینکه این ۳ فروند تحویل کدام ایرلاین ایرانی شود در دسترس نیست.

 گفتنی است خبرنگار  بازار در گفت وگو با  دو مقام مسئول دیگر صنعت هوایی، خبر ورود این سه فروند هواپیما را تایید اما  از دادن اطلاعات بیشتر خودداری کرده و اظهار بی اطلاعی کرده اند. 

کد خبر: ۴۳٬۰۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha