۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
 ۳۲ پلاک املاک مسیر راه دسترسی بندر نوشهر تملک شد
مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران:

۳۲ پلاک املاک مسیر راه دسترسی بندر نوشهر تملک شد

نوشهر- مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران از تملک ۳۲ پلاک املاک واقع در مسیر احداث راه دسترسی بندر نوشهر به کمربندی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از بنادر و دریانوردی استان مازندران، محمدتقی انزان پور از آزاد سازی بخشی دیگر از اراضی واقع شده در مسیر احداث راه دسترسی بندر نوشهر به کمربندی طی هفته گذشته خبر داد و افزود: با همکاری مراجع قضایی و انتظامی، تعداد پلاک های تملک شده از سوی این اداره کل در مسیر احداث راه دسترسی بندر نوشهر به کمربندی به عدد ۳۲ رسید.

وی اظهار داشت: همکاری و همراهی دیگر  مالکان اراضی واقع در مسیر ساخت راه دسترسی در زمینه آزاد سازی هرچه زودتر مسیر، می تواند افزون بر کاهش مشکلات ترافیکی ناشی از تردد کامیون ها در سطح شهر و همچنین زیبا سازی این بخش از شهر بندری و گردشگر پذیر نوشهر، موجبات رونق بیش از پیش و توسعه همه جانبه بندر به عنوان تنها قطب اقتصادی غرب استان مازندران را فراهم کنند.

انزان پور با اشاره به سابقه حدود ۹۰ ساله بندر نوشهر در امر تجارت جهانی اظهار کرد: این بندر به عنوان دروازه طلایی حمل و نقل دریایی شمال کشور، در طول چندین دهه نقش انکار ناپذیری در توسعه همه جانبه منطقه، ایجاد اشتغال پایدار و کمک به اقتصاد ملی ایفا کرده است؛ لذا همه باید به نوبه خود در رشد و شکوفایی این میراث ارزشمند و سرمایه بزرگ ملی بکوشیم.

کد خبر: ۴۲٬۹۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha