۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
 ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات جبران خسارت کرونا در مازندران پرداخت شد
مدیرکل تعاون مازندران:

۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات جبران خسارت کرونا در مازندران پرداخت شد

ساری- مدیرکل تعاون مازندران با اشاره به خسارت کرونا به کسب و کارها و مشاغل گفت: دو هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال برای جبران خسارات ناشی از کرونا در استان تسهیلات پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، کامران اصغری بعدازظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری تعاون در سالن اجتماعات تعاون مازندارن با بیان اینکه مشاغل بسیاری بر اثر بروز ویروس کرونا در استان دچار خسارت شدند، افزود: بیش از دو هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال برای جبران خسارت وارده به بخش های مختلف صنفی تسهیلات پرداخت شده است.

وی به رونمایی از سامانه شفافیت در وزارت تعاون اشاره و اضافه کرد: ارتقای پاسخگویی و شفافیت و مقابله با فساد از جمله اهداف اجرای این طرح است.

اصغری با بیان اینکه اقدامات حمایتی دولت برای حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده ناشی از شیوع کرونا همچنان ادامه دارد، بر لزوم استقرار میز خدمت الکترونیکی تاکید کرد و گفت: باید در پرداخت تسهیلات حمایتی دقت و نظارت لازم صورت گیرد.

اصغری با عنوان اینکه مازندران در پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب دیده در جایگاه خوبی قرار دارد، هدف از ارائه تسهیلات خانگی و روستایی را پول پاشی ندانست و گفت: باید برای ایجاد اشتغال و حمایت از مشاغل آسیب دیده تلاش کرد.

وی با اشاره به اهداف طرح روستا تعاون، بهره گیری از ظرفیت عظیم روستاها و تعاونی های عمرانی شهرستان را برای توسعه امری مهم بیان کرد.

کد خبر: ۴۲٬۷۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha