۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
ادارات خراسان شمالی حق تملک واحدهای تولیدی را ندارند
معاون استاندار خراسان شمالی:

ادارات خراسان شمالی حق تملک واحدهای تولیدی را ندارند

خراسان شمالی- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: بانک‌های عامل، سازمان تأمین اجتماعی و امور مالیات بدون دریافت مجوز از کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان حق تملک واحدهای تولیدی را ندارند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی، محمود قنبری در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان اظهار داشت: در شرایط کنونی که اقتصاد کشور به دلیل شیوع کرونا و تحریم‌های ظالمانه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی دچار مشکل شده است نباید اجازه دهیم چراغ واحدهای تولیدی خاموش شود.

وی توسعه صادرات غیرنفتی را در شرایط کنونی الزامی دانست و افزود: استان در بخش کشاورزی محصولات خوبی مانند زعفران است که می‌توانیم صادرات این محصول را افزایش دهیم.

باطل کردن کارت‌های بازرگانی برای صادرکنندگانی که ارز حاصل از صادرات آنان به کشور برنگشته است از موضوعات مهم شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی بود که قنبری پس از استماع اعتراض تاجران و سرمایه‌گذاران استان به این مصوبه، گفت: کشور نیازمند ارز حاصل از صادرات است و بیش از ۱۵ هزار صادرکننده ارز خود را به کشور برنگردانده‌اند.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی با اشاره به ورود دستگاه قضایی برای پیگیری موضوع برگشت ارز حاصل از صادرات به کشور، افزود: باطل کردن کارت‌های بازرگانی به نفع اقتصاد استان نیست و استان می‌توانند پیشنهادها خود را جمع‌بندی و به اتاق بازرگانی ایران اعلام کند.

کد خبر: ۴۲٬۷۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha