۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
شهرک صنعتی مشترک فصل جدیدی را در روابط دو جانبه ایران و آذربایجان رقم می‌زند
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل:

شهرک صنعتی مشترک فصل جدیدی را در روابط دو جانبه ایران و آذربایجان رقم می‌زند

اردبیل- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل گفت: احداث شهرک صنعتی مشترک میان ایران و جمهوری آذربایجان فصل جدیدی را در تقویت ارتباط دو جانبه رقم می زند.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد اهلی صبح دوشنبه در نشستی با خبرنگاران در محل شرکت شهرک های صنعتی اردبیل، اظهار کرد: شهرک صنعتی مشترک میان ایران و جمهوری آذربایجان در نقطه صفر مرزی میان دو کشور و در منطقه تازه‌کند شهرستان پارس‌آباد اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: طی بازدید معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از منطقه،  پیشنهاد احداث شهرک صنعتی مرزی که با حضور نماینده شهرستان‌های پارس‌آباد، بیله سوار و اصلاندوز مطرح شد و مقرر شد در گام نخست نسبت به امکان احداث شهرک مرزی با مساحت ۱۰۰ هکتار اقدام شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اردبیل تصریح کرد: همچنین در این سفر قرار شد تا پس از معرفی اراضی ملی و انجام مطالعات مکان گزینی از سوی فرمانداری پارس‌آباد، موضوع برای طرح و تصویب در هیئت مدیره سازمان صنایع کوچک و اخذ مصوبه هیئت وزیران، به سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ارسال شود.

اهلی ایجاد شهرک صنعتی مرزی در مناطق محروم و مرزی را باعث توسعه و ایجاد اشتغال در این مناطق دانست و گفت: با احداث شهرک صنعتی مشترک، حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در سطح استان بیشتر خواهد شد.

وی ایجاد شهرک صنعتی مرزی مشترک را گشایش فصل جدیدی در تقویت ارتباط دو جانبه با کشور جمهوری آذربایجان اعلام کرد و افزود: استفاده از موقعیت مرزی استان اردبیل می‌تواند نقش بسزایی در افزایش تولید و صادرات به کشورهای همجوار داشته باشد.

کد خبر: ۴۲٬۶۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha