۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
نگاهی به ب ام و سری ام
باوارایی‌های استیشن می‌شوند

نگاهی به ب ام و سری ام

تمایل مشتریان نسبت به خرید ب ام و ام 340 آی بیشتر بود. همین مساله سبب شد این خودروساز آلمانی تصمیم بر تولید محصولات استیشن واگن بگیرد.

بازار؛ گروه خودرو: گروه خودروسازی ب ام و در روزهای گذشته تیزرهای از سری ام 3 و 4 نسل جدید را منتشر کرده است. این تیزرها با هدف آشکار سازی ویژگی‌های سری ام 3 و 4 منتشر شده، هرچند که سری 3 با کد اتاق جی 20 را می‌توان خودرویی فوق العاده خطاب کرد. اما تمایل مشتریان نسبت به خرید ب ام و ام 340 آی بیشتر بود. همین مساله سبب شد این خودروساز آلمانی تصمیم بر تولید محصولات استیشن واگن بگیرد.

در تصاویر منتشر شده، تنها چیزی که نظر هر بیننده‌ای را جلب می‌کند، جلونجره بزرگ سری ام است. ب‌ام‌و تمایل دارد که هرچه بیشتر جلوپنجره‎ها را بزرگ‌تر کند. هرچند که نقدهای فراوانی در خصوص این طراحی وجود دارد، اما هویت باواریایی را تکامل بخشیده است.

نکته قابل توجه دیگر در تصاویر، رنگ بدنه است. این بار باید منتظر بود که سری ام با رنگ‌های جذاب وارد بازار شود.

در تیزر منتشر شده، تصاویری از دسته دنده شش سرعته ب ام و دیده می‌شود، در کنار آن صندلی‌های که بیش از گذشته نسبت به ایمنی و راحتی افزایش پیدا کرده‌اند. صندلی‌های که ارگونومی ویژه داشته و جذابیت رانندگی در سرعت بالا را به سرنشین القا خواهد کرد.
 

کد خبر: ۴۲٬۶۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha