۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴
صورتهای مالی صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون تصویب شد
با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

صورتهای مالی صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون تصویب شد

مجمع عمومی سالیانه صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون با حضور شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مجمع عمومی عادی صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون با هدف بررسی عملکرد مالی سال ۱۳۹۸ صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون  و با حضور  محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان رییس مجمع، محمد کبیری معاون امور تعاون، اعضای هیئت مدیره صندوق و اعضای مجمع عمومی (وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان برنامه و بودجه و وزارت صنعت، معدن و تجارت)، برگزار شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر اعضای مجمع در این نشست با تقدیر از عملکرد صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون به بیان نکاتی پیرامون فعالیت های صندوق و همچنین برنامه های آتی پرداختند.

شریعتمداری، گفت: صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون یکی از نهادهای موثر بخش اقتصادی کشور است و این مجموعه تاکنون توانسته  فعالیت های بسیار خوبی را انجام دهد. اما لازم است که با حمایت اعضای مجمع و افزایش سرمایه، این دسته از فعالیت ها در سطح گسترده تری انجام پذیرد.
در این  جلسه مهدی حسین نژاد مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون، گزارشی از فعالیت های صندوق در سال ٩٨ را ارائه داد.

وی  با اشاره به رشد عملکرد صندوق در سال ٩٨ اظهار داشت : در سنوات اخیر موضوع حمایت از تولید و اشتغال تحت عناوین مختلفی از جمله حمایت از کالای ایرانی، رونق تولید و جهش تولید، مدنظر جدی مقام معظم رهبری و دولت جمهوری اسلامی ایران بوده و با توجه به نقش حمایتی صندوق در جهت ارتقاء شاخص های مرتبط از طریق حمایت طرح های تعاونی و اشتغالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله اشتغال روستایی و اشتغال فراگیر، شاهد رشد در اهداف حمایتی صندوق صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون بوده ایم.

وی افزود: در سال جاری نیز در تلاش هستیم تا با حمایت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاون امور تعاون اهدافی را چون ارتقاء و بهبود سطح عملکرد از طریق افزایش و تنوع حمایت از کارآفرینان شرکتهای تعاونی، دانش بنیان، صنایع کوچک و کارآفرینان خرد و خانگی، کمک به ایجاد و راه اندازی مراکز نوآوری و VC (خطرپذیر) با مشارکت اتحادیه های تعاونی، اجرایی نمودن طرح تامین مالی خرد تضمین شده، طرح های اولویت دار نیمه تمام دولت و حمایت از شرکت تعاونی های آسیب دیده از کرونا و حوادث غیر مترقبه را جامه عمل بپوشانیم.

در ادامه حسابرس مستقل و بازرس قانونی گزارشی را جهت استماع حاضرین از نحوه عملکرد و صورت های مالی شامل سود و زیان و تراز نامه بیان داشتند و نظر نهایی حسابرس درخصوص صورت های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸مطلوب اعلام شد.

کد خبر: ۴۲٬۵۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha