۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
 ۱۶۰ نفر در اردبیل صاحب شغل شدند
با بهره برداری از ۸ پروژه گردشگری؛

۱۶۰ نفر در اردبیل صاحب شغل شدند

اردبیل - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: با بهره برداری از هشت پروژه گردشگری، ۱۶۱ نفر صاحب شغل شدند.

به گزارش خبرنگار بازار، نادر فلاحی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران در محل میراث فرهنگی اردبیل، اظهار داشت: در پی بهره برداری از هشت پروژه گردشگری طی سفر رئیس جمهور، ۱۶۱ نفر در استان صاحب شغل شدند.

وی اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل اشتغال ۴۴ نفری در مرکز تفریحی و گردشگری و ۳۰ نفری در هتل ثریایی در اردبیل و اشتغال ۳۰ نفری در پل معلق هیر و تاسیسات وابسته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل همچنین به اشتغال پنج نفر در واحد بوم گردی خانه حبیب اردبیل و اشتغال شش نفر در هتل آپارتمان محمد زاده سرعین اشاره کرد.

فلاحی افزود: مجتمع آبدرمانی سلطان آب‌های جهان در مشگین شهر با ۱۵ نفر اشتغال زایی، هتل آپارتمان رشدی در نیر با شش نفر اشتغال زایی و قصر چوبی در خلخال با ۲۵ نفر اشتغال زایی، از دیگر پروژه‌هایی است که اخیرا در استان به بهره برداری رسید.

وی با تاکید به اینکه اشتغال‌زایی در حوزه صنایع دستی و گردشگری با جدیت دنبال می‌شود، گفت: به منظور کاهش بیکاری در استان به ویژه در بین جوانان از پروژه‌های سرمایه گذاری اشتغال‌زا به صورت جدی حمایت می‌کنیم.

کد خبر: ۴٬۱۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha