۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
۶ هزار نفر در زنجان مشمول دریافت کمک معیشتی شدند
مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی زنجان:

۶ هزار نفر در زنجان مشمول دریافت کمک معیشتی شدند

زنجان- یوسفی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: بیش از هفت هزار و ۳۰۰ کارگر زنجانی در سامانه ثبت نام کردند و با پالایش انجام شده بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ نفر مشمول دریافت کمک معیشتی شدند.

محمدرضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه کرونا باعث شد بسیاری از کارگران در واحدهای تولیدی و صنعتی دچار مشکل شوند، گفت: در راستای کاهش آسیبهای وارده از این ویروس دولت شرایطی فراهم کرد تا نیروی انسانی از تسهیلات کمک معیشتی استفاده کنند.

وی اظهار کرد: در این راستا سامانه ای از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  تهیه شد تا افرادی که از شغل بیکار شدند بسته های کمک معیشتی به آنها پرداخت شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، گفت: در این سامانه بیش از ۷ هزار و ۳۰۰ کارگر زنجانی ثبت نام کردند و با پالایش انجام شده بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ نفر مشمول دریافت کمک معیشتی شدند.

یوسفی تاکید کرد: بسته های کمک معیشتی از محل اعتبارات دولتی تامین می شود و تنها هدف دولت ایجاد امنیت و رفاه حال برای مردم است.

وی ابراز داشت: در سال جهش تولید امیدواریم با فعال شدن واحدهای تولیدی و صنعتی جدید در استان  زنجان شاهد تحول خوبی در اقتصاد و اشتغال باشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان،افزود: در پنج ماهه سالجاری نرخ مشارکت اقتصادی در استان زنجان روند رو به رشدی داشته است.

کد خبر: ۴۱٬۷۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha