۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴
۱۵ شرکت قطعه سازی خودرو در گیلان فعال است
مدیر ایران خودرو گیلان:

۱۵ شرکت قطعه سازی خودرو در گیلان فعال است

رشت- مدیر دفتر منطقه ای ایساکوی رشت و ایران خودروی گیلان از فعالیت بیش از ۱۵ شرکت قطعه سازی خودرو و ۹۰ فروشگاه مجاز ایساکو در استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان صمت گیلان، حمیدرضا واثقی اظهار داشت: صنعت خودرو جزو صنایع پیشران اقتصادی است و همواره تلاش برای ارائه خدمات مطلوب و شایسته و بهبود مستمر حسب ضوابط قانونی سرلوحه کارهاست.

وی افزود: فقط گیلان دارای ۳۲ نمایندگی فعال ایران خودرو برای ارائه خدمات پس از فروش است که بر اساس ارزیابی و نظارت به عمل آمده در سطح ملی در بین نمایندگی های کشور، استان گیلان رتبه نخست را در زمینه کیفیت خدمات ارائه شده کسب کرده است.

واثقی از رویکرد حمایتی سازمان صمت گیلان ابراز خرسندی و عنوان کرد: پیوسته در پی کسب رضایت مشتری و بهبود خدمات در نمایندگی های مختلف استان هستیم و قطعا تعامل تواَم با نظارت سازمان صمت می تواند در بهبود مستمر خدمات ما تاثیر گذار باشد.

مدیر دفتر منطقه ای ایساکوی گیلان اظهار داشت: تعداد ۹۰ فروشگاه مجاز ایساکو و ۴۵ نمایندگی ایرانخودرو در منطقه غرب مازندران و کل استان اردبیل و گیلان تحت مدیریت دفتر واحد در رشت است که از طریق سامانه مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) مرتب پیگیر پیشنهادات و انتقادات جامعه هدف شرکت خودروسازی ایرانخودرو هستیم و مشکلات مصرف کنندگان در اسرع وقت با دقت بررسی و رسیدگی می شود.

وی گفت: بیش از ۱۵ شرکت صنعتی قطعه سازی خودرو در استان گیلان در حال فعالیت هستند.

کد خبر: ۴۱٬۰۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha